Ridwan_Hartnett

The glory of a person is when he's able to do yourself a favor and hide it, be patient over the accident and keep it a secret.

Selasa, 08 Februari 2011

Nada-nada lembut suara yang tak terdengar..

Bernyanyi, menari, memecah kebisuan malam..

Terus memaksa melupakan.. lelah hati yang tiada mau dirasakan..

Angin, bulan dan bintang hadir agar aku tak sendiri..

Sedikit dan perlahan Ungkap dan meluangkan apa yang membuat ku tertahan.

Layak atau tidak untuk didengarkan. . . .

Aku hanya ingin membagi untuk dapat mengurangi Sesak hati tanpa harus menyakiti.

Lari-lari dan lari, kenapa tak ku hadapi ?

Aku terlalu takut untuk menerima..

Aku terlalu Lemah untuk menyadari.

Aku tersia-kan oleh mu.


Soft tones inaudible voice ..

Singing, dancing, breaking the silence of the night ..

Keep forcing forget .. weary heart that will not be felt ..

The wind, the moon and stars attend so I do not own ..

Reveals a little and slowly and take what makes me stuck.

Worthy or not to be heard. . . .

I just wanted to share in order to reduce the shortness of the liver without hurting.

Running and running, why is not my face?

I was too scared to accept ..

I too weak to realize.

I wasted by your

Tidak ada komentar:

Posting Komentar